fuelGR στην Ελευθερία (Λάρισας)

Ευχαριστούμε την εφημερίδα Ελευθερία (Λάρισας) για την αναλυτική (μισή σελίδα!) παρουσίαση του fuelGR στο Κυριακάτικο φύλλο της 8ης Οκτωβρίου 2017 και φυσικά την κ. Λένα Κισσάβου που επιμελήθηκε του άρθρου. Κάντε κλικ στην εικόνα για να δείτε όλο το άρθρο.

Να επισημάνουμε με την ευκαιρία ότι η εφαρμογή δεν έχει ακόμη δυνατότητα καταγραφής δαπανών (που αναφέρει το άρθρο). Είναι όμως ένα χαρακτηριστικό που θα προσθέσουμε σύντομα!


Δημοσιεύτηκε στο Νέα, Όλες Με ετικέτα: , , , ,

Καινοτόμες Εφαρμογές @PCI2017

To fuelGR συμμετείχε στην Έκθεση Καινοτόμων Εφαρμογών Πληροφορικής και Επικοινωνιών που διοργάνωσε το Παράρτημα Κεντρικής & Δυτικής Θεσσαλίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ), στο πλαίσιο του 21ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Πληροφορικής (PCI2017), που διεξήχθη στη Λάρισα, 28-30 Σεπτεμβρίου 2017.

Η εφαρμογή βραβεύτηκε με αναμνηστική πλακέτα από το ΤΕΕ ενώ είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε ιδέες χρηστών και να συζητήσουμε μελλοντικές εξελίξεις.

 

Δημοσιεύτηκε στο Νέα, Όλες Με ετικέτα: , , , , , ,

fuelGR v.2 for Android

Στις 7/8/2017 έγινε διαθέσιμη στο Google Play Store η έκδοση 2 της εφαρμογής παρακολούθησης τιμών καυσίμων και πρατηρίων, fuelGR. Παρακάτω παρουσιάζονται τα 10 νέα χαρακτηριστικά:

  • Μηχανισμός αξιολόγησης πρατηρίων με τρεις δείκτες αξιολόγησης: ποιότητα καυσίμων, εξυπηρέτηση, εγκατάσταση (προσβάσιμος από infobox πρατηρίου καθώς και από τις λίστες).
  • Λίστα αξιολογηθέντων πρατηρίων για κεντρική διαχείριση αξιολογήσεων.
  • Νέες πινέζες υψηλότερης ανάλυσης και μεγαλύτερα γράμματα στις τιμές για ευκολότερη ανάγνωση σε πολύ μεγάλες αναλύσεις ή/και από άτομα με πρεσβυωπία!
  • Το βασικό μενού πήγε αριστερά και έγινε πιο …Android (εμφανίζεται και με slide από άκρη αριστερά προς δεξιά).
  • Δυνατότητα ορισμού ενός bookmark (Προεπιλεγμένη Τοποθεσία) για εύκολη μετάβαση στην αγαπημένη/προτιμώμενη τοποθεσία ακόμα και χωρίς GPS.
  • Ενότητα με Συχνές Ερωτήσεις/Απαντήσεις για επίλυση αποριών.
  • Slideshow με συνοπτική παρουσίαση της εφαρμογής κατά την 1η εκκίνηση ή και μετά (εν είδει Βοήθειας).
  • Προστέθηκαν πρατήρια Φυσικού Αερίου (CNG) και τιμές. Για την ώρα είναι μόνο δέκα (σε Αθήνα, Λαμία, Βόλο, Λάρισα και Θεσσαλονίκη).
  • Ενσωματώθηκαν οι εταιρίες VALIN, WIN και FISIKON. Στο εξής νέες εταιρίες θα εμφανίζονται άμεσα χωρίς ανάγκη αναβάθμισης.
  • Διάφορες εσωτερικές αλλαγές και βελτίωση κώδικα που επέτρεψαν να μπουν όλα τα παραπάνω χωρίς να αυξηθεί το μέγεθος της εφαρμογής (στην πραγματικότητα μειώθηκε)!

Μετράμε μία μέρα σε κυκλοφορία και τα σχόλια από τους χρήστες είναι άριστα. Το ίδιο θερμή υποδοχή διαπιστώσαμε και στο μηχανισμό αξιολόγησης πρατηρίων για τον οποίο θα κάνουμε αναλυτική καταχώρηση μελλοντικά καθώς δεν είναι απλά συλλογή βαθμολογιών και εμφάνιση μέσων όρων!

Αναβαθμίστε το fuelGR σας στη έκδοση 2 και μην ξεχάσετε να μας αξιολογήσετε στο Play Store και να πείτε την εμπειρία ή τις προτάσεις σας στη σελίδα του fuelGR στο facebook.

Δημοσιεύτηκε στο Νέα Με ετικέτα: , , , , ,

Αξιολόγηση Πρατηρίων – fuelGR 2

Ήρθε η ώρα της επόμενης αναβάθμισης! Στην έκδοση fuelGR 2.0 που θα γίνει διαθέσιμη στο Google Play Store σε λίγες μέρες, το σημαντικό νέο χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα αξιολόγησης των πρατηρίων από πλευράς χρηστών. Είναι κάτι που μας το έχουν ζητήσει πολλοί χρήστες και φυσικά κάτι που είχαμε κι εμείς εξαρχής στα σχέδιά μας, πλην όμως τώρα πιστεύουμε ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να το υλοποιήσουμε, καθώς η εφαρμογή είναι σχεδόν δύο χρόνια σε κυκλοφορία και έχει σημαντικό αριθμό χρηστών για να υποστηρίξει τέτοιο χαρακτηριστικό.

Η αξιολόγηση γίνεται ανώνυμα (όπως και η χρήση της εφαρμογής) και περιλαμβάνει βαθμολόγηση στην κλίμακα 1 ως 5 σε τρεις δείκτες:

  • ποιότητα καυσίμου
  • εξυπηρέτηση
  • εγκατάσταση/υπηρεσίες

Με τον πρώτο δείκτη βαθμολογείτε το κατά πόσο είστε ευχαριστημένοι από την ποιότητα του καυσίμου που προμηθεύεστε από το υπό αξιολόγηση πρατήριο.

Με τον δεύτερο δείκτη κρίνετε την όλη εξυπηρέτηση. Για παράδειγμα κάποιος μπορεί να ενοχλείται από το γεγονός ότι το πρατήριο δεν δέχεται κάποια πιστωτική κάρτα ή από το ότι το μηχάνημα για τις κάρτες δεν είναι στις αντλίες και πρέπει να μεταβεί στο κατάστημα, ενώ μπορεί να εκτιμά θετικά το ότι του καθαρίζουν το παρμπρίζ, κ.ο.κ.

Ο τρίτος δείκτης αφορά στην εγκατάσταση του πρατηρίου. Εδώ κρίνετε την ποιότητα της εγκατάστασης και το κατά πόσο παρέχει διάφορες ευκολίες όπως κατάστημα, πλυντήριο, δυνατότητα αλλαγής λαδιών, κτλ.

Οι παραπάνω κατευθύνσεις είναι ενδεικτικές. Σαφώς και η ποιότητα καυσίμου είναι με διαφορά το σημαντικότερο κριτήριο. Σε αυτό θα πρέπει να είστε αντικειμενικοί και να μην εξαντλείτε την αυστηρότητά σας εξαιτίας υποψίας! Θεωρούμε δεδομένο ότι θα γίνουν απόπειρες χειραγώγησης της δυνατότητας για αυτό και θα παρακολουθούμε στενά τη χρήση του και θα επέμβουμε όπου έχουμε υποψία κατάχρησης. Να ξέρετε όμως ότι η μαζική συμμετοχή σας σε αυτή τη διαδικασία μπορεί να εξουδετερώσει τυχόν «στημένες αξιολογήσεις» (όσες ξεφύγουν από τους δικούς μας ελέγχους).

Η βαθμολογία που συγκεντρώνει ένα πρατήριο στους επιμέρους δείκτες προβάλλεται ποικιλοτρόπως:

  • ως μέσος όρος (με γραφικό τρόπο) στην πινέζα του πρατηρίου στο χάρτη,
  • αναλυτικά, στο πλαίσιο πληροφοριών που ανοίγει πατώντας στην πινέζα
  • στην προβολή των πρατηρίων σε λίστα

Επιπρόσθετα, δημιουργήσαμε μια επιπλέον λίστα, τη λίστα με τα αξιολογηθέντα από τον χρήστη πρατήρια. Εκεί φαίνεται το σύνολο των πρατηρίων για τα οποία έχει κάνει αξιολόγηση ο χρήστης, η δε απεικόνιση ακολουθεί τις γραμμές της λίστας με τα αγαπημένα.

Πέρα από τα παραπάνω και 6-7 λιγότερο σημαντικά χαρακτηριστικά, έγινε εκτενές refactoring του κώδικα με αποτέλεσμα να μειωθεί ακόμη περισσότερο το μέγεθος της εφαρμογής, παρά το ότι προστέθηκαν χαρακτηριστικά. Βέβαια, οι εκτενείς μεταβολές στον κώδικα παραδοσιακά γεννούν και προβλήματα και εδώ περιμένουμε και τις δικές σας αναφορές – προτιμήστε το facebook καθώς εκεί οι απαντήσεις μας είναι ορατές και από άλλους χρήστες που τυχόν θα έχουν το ίδιο πρόβλημα.

Θα είμαστε stand-by λίγες μέρες για τυχόν σοβαρά προβλήματα. Μετά θα παρακολουθούμε διακριτικά από κάποια παραλία!!!

Δημοσιεύτηκε στο Νέα, Όλες Με ετικέτα: , , , ,

Ξεδιαλύνοντας Απορίες Χρηστών

Μεταφέρουμε παρακάτω εν συντομία τον διάλογο που είχαμε στο facebook με χρήστη της εφαρμογής σχετικά με μια ασυμφωνία τιμών. Για λόγους ανωνυμίας θα τον αποκαλούμε απλά «user». Όπου το κείμενο είναι σε εισαγωγικά μεταφέρουμε ακριβώς ό,τι ειπώθηκε.

  • user: Στην εικόνα από fuelGR που επισυνάπτω βλέπετε το πρατήριο να λέει ότι πουλά πετρέλαιο κίνησης σε τιμή 1.128€ (ενημέρωση 2017-06-28 06:09) ενώ στην απόδειξη που επίσης επισυνάπτω φαίνεται ότι εγώ φούλαρα με τιμή 1.148€. «Ξέρω πως δεν φταίτε εσείς… Αλλά κάπου πρέπει να πω πως κάνουν κομπίνες… Ψευδή στοιχεία σε διαφήμιση… Ελλάς το μεγαλείο σου…»
  • fuelGR: «Οι τιμές είναι σωστές, μάλλον μπερδευτήκατε! Στην εφαρμογή αναγράφεται το ‘απλό’ πετρέλαιο κίνησης στα 1.128€ και όχι το vpower diesel που βάλατε και όντως έχει 1.148€. Αν θέλετε να ανεφοδιάζεστε με premium καύσιμα (vpower, diesel avio κλπ) θα πρέπει να πάτε στις ρυθμίσεις εφαρμογής και στο ΄Προτίμηση σε Premium Καύσιμα΄ να επιλέξετε το ‘Μόνο Premium Καύσιμα‘» (επισυνάπτεται ο τιμοκατάλογος του πρατηρίου και screenshot από τις ρυθμίσεις της εφαρμογής).
  • user: «Το γνωρίζω απολύτως…. όμως σήμερα υποτίθεται το Diesel Premium ήταν σε τιμή προσφοράς… Τώρα αν θεωρούν λογικό να αυξήσουν την τιμή του απλού ώστε να εξομοιωθεί με το premium… τότε όλα είναι καθώς πρέπει…».
  • fuelGR: μετά από έλεγχο του αρχείου μεταβολών που διατηρούμε: «Ίσως αργήσατε λίγο να πάτε στο πρατήριο! Βλέπω ότι στην απόδειξη λέει 20:22. Ο πρατηριούχος ενημέρωσε την τιμή στο υπουργείο ανάπτυξης στις 20:21! Αν πηγαίνατε λίγο νωρίτερα θα γεμίζατε με 1.228. Από τις 6 το πρωί σήμερα μέχρι 11 το πρωί η τιμή του vpower ήταν 1.218€, μετά ήταν 1.228€ και στις 20:21 άλλαξε στην κανονική τιμή εκτός προσφοράς (1.148€). Ήσασταν άτυχος δυστυχώς!»
  • user:
    Ξέχασα να σας συγχαρώ για την εφαρμογή σας… Ομολογουμένως είναι εντυπωσιακή…

 

Αυτό που θέλουμε να πούμε με το παραπάνω είναι ότι στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, είμαστε σε θέση να διαλευκάνουμε το τι έχει συμβεί σε περιπτώσεις ασυμφωνίας τιμών. Δεν ισχυριζόμαστε ότι εμείς είμαστε οι αλάνθαστοι. Όσοι μας παρακολουθούν συστηματικά γνωρίζουν γιατί πρώτοι εμείς έχουμε πει (και είναι αναρτημένο) σε ποιες περιπτώσεις μπορεί να φταίει η εφαρμογή.  Όσοι δεν γνωρίζετε ρίξτε μια ματιά στην ερώτηση «Γιατί είναι λάθος οι τιμές του Χ πρατηρίου;» στις Συχνές Ερωτήσεις.

Ευχαριστούμε τον χρήστη που επικοινώνησε μαζί μας και μας έδωσε την αφορμή για την παραπάνω καταχώρηση.

 

Δημοσιεύτηκε στο Λειτουργικά, Όλες Με ετικέτα: ,

«Γιατί δε βάζετε τα φτηνά πρατήρια;»

Πρόσφατα, γίναμε αποδέκτες αρνητικής κριτικής, με τη (φτηνή) δικαιολογία ότι «βάζετε μόνο τα πρατήρια που σας βολεύει» και «δεν βάζετε τα φτηνά πρατήρια» και «δεν βάζετε τα πρατήρια της Χ μάρκας που είναι εδώ στο Υ μέρος και βάζω βενζίνη συνέχεια».

Δεν νιώθουμε την ανάγκη να απολογηθούμε για κάτι, καθώς έχουμε εξηγήσει πλειστάκις και το έχουμε και μόνιμα αναρτημένο στη σελίδα με τις συχνές ερωτήσεις (και απαντήσεις) ότι δεν επιλέγουμε εμείς ποια πρατήρια θα προβάλουμε. Τα ίδια τα πρατήρια το αποφασίζουν με το να συμμετέχουν στο Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων που είναι κρατικός φορέας.

Τα πρατήρια οφείλουν με νόμο (ΦΕΚ 2090/Β/31-07-2014) να είναι γραμμένα στο http://www.fuelprices.gr και να δίνουν τις τιμές τους σε κάθε αλλαγή τιμής που πραγματοποιούν και οπωσδήποτε μια φορά στις 30 μέρες (σπανίως βέβαια ένα πρατήριο κρατά σταθερές τιμές τόσες πολλές ημέρες). Το fuelGR παίρνει τα δεδομένα πρατηρίων και τιμών από το Παρατηρητήριο Τιμών, πολλές φορές την ημέρα. Δεν έχει επαφή με τα πρατήρια ούτε διαλέγει ποιους θα εμφανίσει και ποιους όχι. Όποιο πρατήριο θέλει να εμφανίζεται στο fuelGR να είναι γραμμένο στο Παρατηρητήριο Τιμών και να δίνει τακτικά τιμές σε αυτό.

Όποιος θέλει να εμβαθύνει στο πώς ακριβώς δουλεύει το όλο πράγμα να δει τις ακόλουθες καταχωρήσεις:

 

Δημοσιεύτηκε στο Λειτουργικά, Νέα Με ετικέτα: , , , ,

Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις

Προσθέσαμε μια ενότητα με συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις ώστε να μπορείτε μόνοι σας να πάρετε απαντήσεις σε τυχόν απορίες που σας δημιουργούνται σε σχέση με την εφαρμογή. Για οτιδήποτε πέραν αυτών επικοινωνείστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

 

Δημοσιεύτηκε στο Νέα Με ετικέτα: ,

fuelGR με Ασφάλεια

We are secure! Το οποίο σημαίνει ότι αν χρησιμοποιείτε τις εφαρμογές fuelGR με βάση τη γεωγραφική σας θέση ώστε να λαμβάνετε αυτόματα τιμές για τα τριγύρω σας πρατήρια, το γεωγραφικό σας στίγμα θα αποστέλλεται στο fuelGR κρυπτογραφημένο, όπως επιβάλλουν οι νέες καλές πρακτικές σε θέματα ασφάλειας. Αυτό ισχύει για τις εκδόσεις Android και Web (τα fuelGR widgets συμπεριλαμβάνονται) ενώ θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες.

Όσοι δεν εμπιστεύεστε την ισχυρότατη κρυπτογράφηση που υιοθετήσαμε (SHA256 with RSA 2048bit – αυτή είναι η συνιστώμενη μέθοδος σε όλο το web αυτή τη στιγμή) μπορείτε πάντα να ζητάτε δεδομένα υποδικνύοντας χειροκίνητα την περιοχή που σας ενδιαφέρει:

  • Στη web έκδοση πατήστε δεξί-κλικ και επιλέξτε «Λήψη για αυτό το σημείο» (βλ. και εικόνα).
  • Στην Android έκδοση πιέστε παρατεταμένα με το χέρι στο σημείο του χάρτη που θέλετε και στο μενού που εμφανίζεται επιλέξτε «Λήψη για αυτό το σημείο».

 

Δημοσιεύτηκε στο Νέα Με ετικέτα: , , ,

Νέο γράφημα

Προσθέσαμε ένα νέο γράφημα με τη μέση τιμή και την τυπική απόκλιση για το υγραέριο, ανά νομό. Τα μεγέθη υπολογίζονται με βάση τιμές δηλωμένες ως και 30 μέρες πριν, καθώς όπως έχουμε εξηγήσει πολλές φορές, αυτό είναι το μέγιστο νόμιμο διάστημα που μπορεί να ισχύει μία δήλωση τιμής από πρατηριούχο στο Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων.

Δημοσιεύτηκε στο Νέα, Όλες Με ετικέτα: , , , , , ,

Παλαιότητα Τιμών – Πώς λειτουργεί;

Από την έναρξη λειτουργίας του Παρατηρητηρίου Τιμών Καυσίμων, τα πρατήρια όφειλαν να ενημερώνουν για τις τιμές τους σε κάθε μεταβολή τιμής. Αν η τιμή παρέμεινε σταθερή για πάνω από 7 ημέρες, ο πρατηριούχος όφειλε να μπει στο σύστημα (www.fuelprices.gr) και να ξαναδηλώσει την ίδια τιμή (ΦΕΚ 975/Β/30-06-2010). Αργότερα, για λόγους που δεν γνωρίζουμε, το μέγιστο χρονικό διάστημα υποχρεωτικής ενημέρωσης πήγε στις 30 ημέρες και αυτό ισχύει και σήμερα (ΦΕΚ 2090/Β/31-07-2014) . Για τους παραβάτες πρατηριούχους προβλέπονται διοικητικά πρόστιμα ως 10000€ !

Το Παρατηρητήριο Τιμών, επειδή ως site φτιάχτηκε όταν ίσχυε το 7-ήμερο, παρέχει δυνατότητα φιλτραρίσματος των τιμών με βάση την παλαιότητά τους για διάστημα 7 ημερών. Πρατήριο που όρισε τιμές πριν π.χ. 10 μέρες και τις κρατάει ακόμη, δεν εμφανίζεται στο Παρατηρητήριο και αυτό είναι προφανώς μεγάλο μειονέκτημα, τόσο για το site του Παρατηρητηρίου, όσο και για όλους όσους αναμεταδίδουν τιμές καυσίμων απευθείας από το Παρατηρητήριο Τιμών (διάφορα ενημερωτικά site, κτλ).

Στο fuelGR έχουμε δικό μας αρχείο τιμών και αυτός είναι και ο λόγος που είμαστε (οι μόνοι;) σε συμφωνία με τον νέο Νόμο (ως 30 ημέρες ίδια τιμή χωρίς ενημέρωση). Αυτό βέβαια έχει ένα μικρό κόστος, το γεγονός ότι δεν αναμεταδίδουμε σε πραγματικό χρόνο τις τιμές του Παρατηρητηρίου. Ο συγχρονισμός του fuelGR με το Παρατηρητήριο είναι από τη φύση της μια πολύπλοκη και σχετικά χρονοβόρα διαδικασία (54 Νομαρχίες, >5000 πρατήρια, 7 τύποι καυσίμων). Καταχωρήσεις τιμών που γίνονται από πρατηριούχους στη διάρκεια του συγχρονισμού, ενσωματώνονται στο fuelGR με λίγη καθυστέρηση (στον επόμενο συγχρονισμό τιμών). Από την άλλη όμως, βλέπετε στον χάρτη πολλά περισσότερα πρατήρια απ’ ότι αν λειτουργούσαμε κι εμείς με το όριο των 7 ημερών και αναμεταδίδαμε απευθείας τις τιμές του Παρατηρητηρίου. Στην επαρχία, που τα πρατήρια είναι λίγα και οι μεταβολές τιμών όχι τόσο συχνές, η δυνατότητα ορισμού παλαιότητας τιμών ως 30 ημέρες κάνει μεγάλη διαφορά!

Τώρα θα ρωτήσετε, πόσο έντονο είναι αυτό το φαινόμενο; Τι πιθανότητα υπάρχει η τιμή που λέει το fuelGR να μην συμφωνεί με το Παρατηρητήριο; Εκτιμούμε ότι σε ώρες αιχμής (πρωινές ώρες που καταχωρούνται πολλές μεταβολές από πρατηριούχους) μπορεί να είναι ως 50 πρατήρια πανελλαδικά (σε ποσοστό, κάτι λιγότερο από 1%). Στη διάρκεια της ημέρας, το φαινόμενο της ασυμφωνίας είναι ακόμη σπανιότερο (~0.2%).

Στο fuelGR, στις ρυθμίσεις, υπάρχει η δυνατότητα να ορίσετε τι παλαιότητα τιμών δέχεστε. Η συνιστώμενη (και προκαθορισμένη) ρύθμιση είναι το «Μέγιστη Δυνατή» και αντιστοιχεί στο νόμιμο μέγιστο των 30 ημερών. Όσο περιορίζετε το πλήθος ημερών τόσο λιγοστεύουν τα πρατήρια που επιστρέφει το σύστημα. Με παράδειγμα, έστω ένα πρατήριο που καταχώρησε τιμές πριν 3 μέρες. Θεωρώντας ότι δεν υπάρχει άλλος περιορισμός, αυτό το πρατήριο δεν θα εμφανίζεται στην εφαρμογή αν έχετε βάλει παλαιότητα τιμών το «Τιμές ως 2 ημέρες παλιές».

Με την ευκαιρία, να πούμε ότι έχουμε γίνει δέκτες ερωτήσεων ή και παραπόνων για ασυμφωνία τιμών – «άλλα έλεγε η εφαρμογή και άλλα βρήκα στο πρατήριο«, λένε. Υπάρχουν όντως τέτοιες περιπτώσεις και ο λόγος είναι ένα από τα παρακάτω:

α) Πέσατε στην περίπτωση πρατηρίου που ενημέρωσε όταν το fuelGR έκανε συγχρονισμό με το Παρατηρητήριο (αυτό που εξηγήσαμε παραπάνω).

β) Το πρατήριο «κοροϊδεύει» τον κόσμο! Έχουμε γίνει γνώστες τέτοιων περιπτώσεων από χρήστες του fuelGR που επικοινώνησαν μαζί μας ζητώντας διευκρινήσεις και μετά από διασταύρωση τιμών (αντλία – fuelGR – Παρατηρητήριο) προέκυψε ότι 100% ήταν δόλος/αμέλεια/φταίξιμο από πλευράς πρατηρίου (πουλούσε σε διαφορετική τιμή από την δηλωμένη στο Παρατηρητήριο)!

Μπορείτε να κάνετε μόνοι σας την αιτιολόγηση πιθανής ασυμφωνίας τιμών, να ελέγξετε επί τόπου δηλαδή τι συμβαίνει: το πρατήριο πουλάει σε διαφορετική τιμή από αυτή που δήλωσε ή το fuelGR δεν έχει ακόμη συγχονιστεί. Αυτό γίνεται ελέγχοντας τι έχει δηλώσει το πρατήριο στο Παρατηρητήριο – ότι έχει δηλωμένο στο www.fuelprices.gr αυτό πρέπει να έχει και στην αντλία! Επειδή δεν είναι απλή διαδικασία, έχουμε σκεφτεί να ενσωματώσουμε τέτοιο μηχανισμό στην εφαρμογή! Δεν είναι απλό, έχει αρκετή δουλειά και ως γνωστό εξελίσσουμε το fuelGR στον ελεύθερό μας χρόνο. Θα επανέλθουμε στο θέμα μελλοντικά.

 

Δημοσιεύτηκε στο Λειτουργικά, Όλες Με ετικέτα: , , ,